Najczęściej zadawane pytania.
Potrzebujesz porady przed zakupem plecaka?. Może Wam coś doradzimy?
Jeśli jesteś zainteresowany kupnem plecaka i nie jesteś pewien czy wybrałeś właściwy, skontaktuj się z nami e-mailem (info@plecaki-bagmaster.pl) lub telefonicznie w godz. od 8.00 do 16.00 tel. 71 341 62 61, 691352350
Bardzo chętnie doradzimy i odpowiemy na Państwa pytania.
Przygotowaliśmy przewodnik jak wybrać:
- tornistry i plecaki
- torby sportowe
- plecaki dla dzieci
- plecaki do pierwszej klasy
Jak sprawnie wyczyścić plecak?
Jeśli Twój plecak nie wygląda jak nowy, nie bój się go wyczyścić. Jeśli nie masz pewności jak i czym to zrobić, przeczytaj artykuł eksperta o właściwym czyszczeniu plecaków, toreb.
Skąd mam wiedzieć czy towar jest w magazynie?
Produkty, które są widoczne w e-sklepie plecaki-bagmaster.pl, znajdują się w magazynie gdy w ramce pod przedmiotem wyświetla się napis „W MAGAZYNIE“. Jeżeli aktualnie nie posiadamy danego produktu w magazynie, zakup w e-sklepie nie będzie możliwy.
Zamawiam produkty w e-sklepie, ale nie mogę wysłać zamówienia. Co zrobić?
W przypadku nie skutecznych prób wysłania zamówienia - z jakiegokolwiek powodu, prosimy o kontakt telefoniczny 71 341 62 61 lub 691352350 w dni powszednie w godzinach pracy od 8.00 do 16.00 lub e-mailem info@plecaki-bagmaster.pl.
Po złożeniu zamówienia, nie otrzymałam na mój e-mail potwierdzenia zwrotnego. Skąd mam wiedzieć czy moje zamówienie dotarło i jest realizowane?
Najlepszym sposobem na rozwiązanie tego problemu jest kontakt telefoniczny 71 3416261 lub 691352350 w dni robocze od 8.00 do 16.00 lub e-mailem ( info@plecaki-bagmaster.pl) .
Od jakiej kwoty nie płacę za przesyłkę?
Za zakupy powyżej 300 zł koszty przesyłki pokrywa sklep.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Towar dostarczamy kurierem. Zamówienie realizujemy po zrejestrowaniu wpłaty i wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych + czas firmy kurierskie do 3 dni roboczych.
Czy towar można wymienić bądź zwrócić?
Towary zakupione w naszym e-sklepie www.plecaki-bagmaster.pl można wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni od daty zakupu. Należy wcześniej skontaktować się z nami tel.71 3416261, 691352350 bądź e-mailem info@plecki-bagmaster.pl. Towar należy zwrócić nieużywany, w oryginalnym opakowaniu ze wszystkimi etykietkami i paragonem zakupu. Adres wysyłki Bagmaster-PL ul.Polna 1. 55-200 JANKOWICE
Co powinnam zrobić jeśli w zakupionym plecaku znajdę defekt?
W przypadku reklamacji należy przesłać towar do firmy Bagmaster-PL Jankowice ul.Polna 1 55-200 Oława. Do plecaka należy dołączyć: krótki opis czego dotyczy reklamacja, kopię dowodu zakupu (paragon)i dane zwrotne.
Czy jest możliwość odbioru towaru osobiście?
Jest możliwość odbioru towaru osobiście po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym (71 3416261). Magazyn ul.Polna 1 55-200 Jankowice.
Jak mogę zapłacić za towar?
W przypadku odbioru osobistego w naszej siedzibie płatność tylko gotówką. Jeżeli towar ma być dostarczony kurierem są dwie formy wpłaty, przelew na konto bądź wysyłka za pobraniem .
Przesyłka nie została dostarczona?
Każdy taki przypadek jest indywidualny.Skontaktuj się z nami telefonicznie 71 341 61 61. 691352350 w godzinach pracy firmy Bagmaster bądź e-mailem info@plecaki-bagmaster.pl. Razem spróbujemy rozwiązać ten problem.