Obsługa klienta (8:00-16:00)+48691352350
00 zł

W koszyku jeszcze nic nie ma

Przeglądaj polecane produkty

Sposoby dostawy

  • KURIER GLS KURIER GLS25 zł


Sposoby płatności

  • PRZELEWY24 Przelewy24ZADARMO
  • PRZELEWY24 Szybka płatność GoPayZADARMO
  • apple Apple payZADARMO
  • apple Google payZADARMO

Kup za kolejne 250 zł i otrzymaj DARMOWĄ WYSYŁKĘ!

Dostarczymy towar w ciągu 2 dni roboczych
Do koszyka

Reklamacje

Wskazówki dla klientów- reklamacje

1. Przepisy ogólne

Przepisy ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (Dz.U. z 2002 r. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.)

2. Warunki gwarancji

  1. Przy zakupie produktu konieczne jest wybranie najbardziej optymalnego produktu dostosowanego do potrzeb klienta. Przed dokonaniem zakupu należy uwzględnić cel wykorzystywania , oraz z jakiego materiału jest wykonany model, nośność itp.
  2. W trakcie korzystania z zakupionego produktu, konieczne jest zwrócenie uwagi na podstawowe zasady prawidłowego użytkowania. Należy wziąć pod uwagę: intensywność użytkowania , funkcjonalność, właściwe użytkowanie, nie przeciążanie danego produktu.

3. Podstawowe warunki reklamacji

  1. Jeśli w zakupionym produkcie w okresie gwarancji wystąpi wada, klient ma prawo do złożenia reklamacji, w celu usunięcia powstałego defektu.
  2. Gwarancją objęte są wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w towarze nie zużytym. Gwarancji nie podlegają wady powstałe w wyniku uszkodzeń mechanicznych, w wyniku niedbałego, niewłaściwego użytkowania, nieprawidłowej konserwacji, naturalnego zużycia materiału.
  3. Jeśli w danym produkcie wystąpi wada nienaprawialna, która nie wyklucza z dalszego użytkowania, klient ma prawo do obniżki ceny produktu. Klient rezygnuje z roszczeń reklamacyjnych na daną wadę.
  4. Towar reklamacyjny należy dostarczyć w stanie kompletnym, czystym, odpowiadającym wymaganiom higienicznym przyjętym w handlu. Należy dołączyć krótki opis czego dotyczy reklamacja , dowód zakupu . Bagmaster ma prawo do odmowy przyjęcia reklamacji, gdy towar reklamowany nie spełnia powyższych zasad higieny.
  5. Reklamacje rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru do firmy. W przypadkach pogwarancyjnych rozpatrzenie naprawy uzgadniany jest indywidualnie z klientem.

4. Miejsce i sposób składania reklamacji

  1. W przypadku zakupu produktów Bagmaster w sklepach partnerskich, klient składa reklamacje w sklepie w którym zakupił dany produkt..
  2. Zgłoszenia reklamacyjne należy składać w formie pisemnej. Krótki opis stwierdzonych wad wraz kopią dowodu zakupu i reklamowanym produktem należy dostarczyć do firmy. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

#Reklamacje na towary zakupione w naszym sklepie internetowym należy dostarczyć na adres:

Bagmaster-pl.,
ul.Polna 1
55-200 Jankowice
Kontakt: Tel.: 71 3416261, E-mail: info@plecaki-bagmaster.pl

5. Termin zgłoszenia reklamacji

  1. Towary zakupione w sklepie Bagmaster objęte są ustawowym okresem gwarancji 24 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna się od dnia zakupu (wystawienia paragonu). Wykryte wady należy zgłaszać w jak najszybszym terminie od ich ujawnienia. Wszelkie opóźnienia mogą spowodować pogłębienie wad i dalsze uszkodzenia towaru, co może być powodem do odrzucenia reklamacji.